27 Şubat 2014 Perşembe

Uykusuz Anneler

Dün gece sabah 5 'e kadar Kuzey'i salladım..Öksürükten hastalıktan dolayı .... Sabah kaktığında zombiler benım yanımda halt etmiş kalırlardı...Ayakta uyuyan ben, bi ara salonda dalmışım kaktığımda , daha doğrusu Kuzey beni kaldırık koltuğu ve duvarı göstererek bak bak dedi ... O tarafa kafamı çevirmemle bi anda şok geçirmem bir oldu.

Beyefendi almış eline kırmızı pastel boyayı boyamış ... Koltuk yastık duvar her yer pastel boya;))) Ben aslında bu gibi durumlarda kızmam hiç...Ama bir koltuk bu boya yemek dökme vsvs yuzunden çöpe gitti hem bu yüzden.Hemde artık bu evin bir kuralları oldugunu bilmesi için sakin bir dille bunu yapmaması gerektığını anlattım....Sadece kağıda yazmamız gerek dedim ..Tamam dedi ..Artık ne kadar tamam bilmiyorum... Bide özür dilerim demesi var bide üstüne Annemmm diyo hadi gel kız kızabilirsen bu velete;))

Bide arada kalkmış bana arada bir duvarı gösterip baba baba hııı yapıyo;) Yani efendim türkçesi babam görürse bana hııı diye kızar diyo;)))

Hey allahım sen nezaman büyüdün be evladım....Herşeyi anlıyo maşallah ama bazen işine gelmiyo ve yapmak istemiyo....Bu da doğal bir davranış aslında biz bile bazen aynısını yapıyoruz;))) Çocuklardan çok fazla mükemmel olmalarını beklemek onlara haksızlık bence.....

Neyse efendim pastel boya koltuktan basıl çıkar? Evet asıl sorunumuz buydu.. Evde herzaman bulundurduğum acil durum kurtarıcım;)Ariel leke çıkarıcımı kullandım ..Sonuç süper eğer evde böyle picasso gibi her yeri boyayan bir cüceniz varsa evde herzaman bulundurmanız lazım;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder