25 Şubat 2014 Salı

Ahşap Puzzle Oyunu


Bu aralar hastayız malumunuz ve Kuzıtomla beraber evde daha çok vakit geçiriyoruz...Yeni oyunlar,oynamadığımız oyuncaklarla oynama çalışması içindeyim ;)



Bugün Kuzeyine 1 yaşında iken aldığım ahşap puzzle'ı çıkardım koydum ortaya ... Hadi annecim bunu yapalım dedim ..İlk başlarda öyle baktı bana ;) şarkılar söyleye  söyleye ( Ali babanın çiftliğinden başladım önce sonra puzzle daki karakterlere göre şarkı uydurdum ;) ) yaptık;)

Bugün uzun bir süre oynadık... 

Sizde evde çok eğlenceli dakikalar geçirebilirsiniz..

Yakın çevrem , arkadaşlarım ve bende dahil olmak üzere çocukların kendi oyuncakları ile oynamadıklarını biliyorum..Genelleme yapmayayım ama çoğu çocuk evdeki oyuncakları ile çok oynamıyor..Kuzeyde dahil olmak üzer;)))


Arada oyuncakları saklamak ve daha sonra değişik oyun tarzı ile oynamak işe yarıyor;))) Benden söylemesi ;)
     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder