25 Şubat 2014 Salı

KUZUCUM GENE HASTA!!!!!!

2 hafta öncesinde Kuzey'de bir değişiklikler oldu ..Geçende bahsetmiştim zaten acaba 2 yaş sendromumuydu bilmiyorum.... Azı dişlerinden bitanesi patlıyordu ondanmı yapıyordu bilmiyorum.... Bir hırçınlık,öfke nöbetleri,hiç bişey istememe,yememe vsvs....

Bu hafta başı hasta oldu...Evet çocuklar hasta olur ama Kuzey'in astım bronşiti olduğu için daha ağır ve şiddetli geçiyor malesef....Hava cihazımızla hava veriyorum sürekli...Burnu tıkalı , serum fizyolojikler acmıyor bende evde tuzlu su yapıp verıyorum burnuna tabii birde çekiyorum....Burnuna dokundurmuyor bile ağlaya ağlaya babası bi yandan tutuyor ben bi yandan burnuna sıkmaya çalışıyoruz...Açılıyor burnu ama 10-15 dk sonra gene tıkanıyor...Geniz akıntısı oldukça fazla ve bunun için hala bi çözüm bulamadım....

Ciğerlerinde horultulu ses geliyor ve dün gece uyuyamadı öksürükten.... Ağzına geliyor balgamı ama tukuremıyor zaten uykusu gelmiş yarı bilinç yerinde su bile içmiyor...Gıcık yapıyor ah o öksürük.....

Gittim ballı zencefil birazda karabiber gözümü kararttım verdim ama zaten öksürükten tıkanıyodu bu sefer sinirden tıkanmalar oldu..... Neyse gece saat bilmem ne kaç en son uyudu işte ama hep ağlayarak, sağa sola dönerek yattı... Yastığını düzeltiyorum yok, yan yatırıyorum yok, öyle böyle sabah ettik işte....Bugün bal,zencefil ve limonu şurup gibi sabah akşam verdim....Tabi ağlayarak....Devamlı ilaç vermekten artık oğlumda yıprandı bende.....Şimdiki doktorumuzdan memnunum .... Çok ilaç vermesede bu gibi acil durumlarda veriyor....Bugün bi ilaç verdiki güzel bir ilaç adını yazmıcam ama çok iyi bi ilaçmış onunaldık hemen kullandık...Sanki daha azaldı öksürükleri gibi....Ama şu anda bile ara ara öksürük ağlıyo uykusunda....

Dün gece çok geç uyudu....Bugün öğlen uyumadı 20 dk işte ben ona uyku bile demiyorum...... 

Ahh ahh annem derdi hep 'anne olunca anlarsın' diye.....Evet anne olunca daha çok anlıyorsun bazı şeyleri....

Allah bütün evlatlarımıza önce sağlık versin ....Gerçekten Kuzeyin bu hallerine dayanamıyorum.Çok soğuk kanlı gibi görünsem de , çok zor oluyo onu öyle görmek......

Umarım en kısa zamanda hastalık geçer...Geçsin gitsin,bitsin gelmesin bi daha bize....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder