18 Nisan 2014 Cuma

EVDE BASİT KİL HAMURU YAPIMI (CLAY DOUGH)

Merhabalar

Biz bugün Kuzey'le evde kil hamuru yaptık...Ben bebekliğinden beri bir türlü oğlumun elinin izini alamamıştım hazırlarla yapamamıştım:) Aslında daha doğrusu Kuzey'in ellerini bastırmaktan çok korkuyordum ve Onun ellerde hareketten durmadığı için bir türlü yapamamıştım:)


Bugün Blogları ve İnternet sitelerini gezerken bir baktım kilden el izi çalışmaları mevcut...Dedim tamam aktivitemiz hazır....:) Yaptım ve Kuzey oyun hamuru gibi oynadı sonra elinin çalışmasını yaptım :) ve oldu sonra kuruması için bekledim tabi kurudu ve Benim için muhteşem oldu diyebilirim...

Ayrıca oyun hamuru olarakta kullanabilirsiniz:) Ben bi kısmını küçük küçük toplar yaptım taş diye oynadık kurusun daha güzel taş görünümü olucak :)


Şimdi gelelim malzemelere;

1 bardak Tuz
1 bardak Un
1 bardak Su

çok cıvık olursa un ekleyın ben arada un tuz kıvamını dengeledim:)

Haydi bakalım sizlerde deneyebilirsiniz umarım büyük bir eğlence sizi bekler:)

Anne olarak benım bile çok hoşuma gitti...

Sevgiyle Kalın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder