20 Mart 2013 Çarşamba

13 aylık 21 günlüğüz:=)

13 ay 21 günlük olduk bugün itibariyle....

         o kadar çabuk zaman geçiyor o kadar güzel gelişmeler oluyorki kuzeyde inanın fırsat bulup da yazmak çok zor oluyor..bir yandan yazamıyorum her günü kayıt altına alamıyorum diye çok üzülüyorum bir yandanda cidden hem çocuk büyütüm hem eve,hem kocaya,hem kediye,hemde kalırsa kendime vakit ayırmak zor.

         neredeyse 14 aylık olduk bu 2 haftadır ara ara güzel guneşli gunler oluyor bızde hhhhhhooooooooop kuzitoyla parklara gidiyoruz:=) anneanneside geliyor guzel guzel akıllı akıllı duruyor parkda ama evde durmuyor malesef.hep bi mızmız hep birşeyler istiyor veriyorum gene istiyor...7.dişimiz çıkmıştı biliyorsunuz bu aralar 8.diş sendromumuz var herhalde:=) anneeeeeeeeee annneeeeeeeee diyip diyip duruyor sıpam:))) gel ,baba,acıyoo, felan da diyor:=)

          biliyorsunuz beraber yasadığımız birde kedimiz var evimizde adı messi:=) messi nerde diyorum hemen onu arıyor....valla normalde messi beni çok ısırır çok canımı yakar ama kuzey ona o kadar tırmık atıyor o kadar ustune çıkıyor felan bırşey yapmıyor garibim....ama geçen gün artık kedininde canına tak etti herhalde vıncıklarken bizim kuzey messide hafif pati attı ağladı bizimkide:=))))) 

          olsun alışacaklar bi şekilde çok fazla zaten oynamıyor kuzey bu aralar messiyle ama bi ara bayağı bır takıktı. kuzeyinde canı sıkılıyor benle benle butun gun tabııı messıye sarıyor:=) babası gelınce babasına sarıyor:=))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder