13 Şubat 2014 Perşembe

KİDS MUSİC CLASS DENEME DERSİMİZ:)

Sabah bizi okulun sahibi Ahu Hanım karşıladı...Acele bir şekilde evden çıkmamız ve uzun bir yoldan sonra Ahu Hanımla sohbet etme şansım oldum..Ya gerçekten abartma değil ama bu kadar güler yüzlü,samimi,enerjisi yüksek bi o kadarda içtenliği ile bizi sabah pozitif olarak güne başlattı:) Teşekkür ederiz kendisine....

Biz bi yarım saat kadar erken gittik:) Hava çok güzeldi ve okulun harika bahçesinde biz sohbet ederken Kuzucum ' da parkda eğlendi.... Çok sıcak bir ortamdı...

İçeri girdiğimizde (okulun bir kısmını gördüm ama) temiz,rengarenkdi....


Ve dersimiz başladı....

Neşeli nota ve ritimler eşliğinde müzik aletleri ile tanıştık...Tefinden davuluna , davulundan kuklasına kadar değişik müzik aletleri vardı ve zaten Kuzum müzik aletlerine müziğe çok düşkün olduğu için sevdi...

Tabiki de ilk dersimiz olduğu için kimseyi tanımadığı için biraz olayları algılamaya çalıştı...Bu yaştaki çocukların genelinde bu var zaten:) Önce ortamda ne var ne yok inceliyorlar sonra ortama alışıyorlar......

Bugün 1 aylık kayıtımızı arkadaşımla beraber yaptırdık...Gerçekten Müzikle Büyümesi benim için çok önemli..Babadan kalma birşey olsa gerek:) 

Öncelikle canım arkadaşım Ayça'ya bana bu yeri tavsiye ettiği için çok teşekkür ederim :) Onun sayesinde güzel insan Ahu Hanım ile tanışma fırsatım oldu:) Ahu Hanım'a da bebelerimiz için böyle bir okul açtığı için ayrıca teşekkür ederim:) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder