26 Şubat 2014 Çarşamba

Otoyol Vol 2 Bu sefer keçeden ;)

Evet bugün yapmam gereken listeme baktım keçeden otoyol yapalım dedim...


Aslında o kadar basit ve ucuz ki...Ben Kuzey ile yaptığım için 10-15 dk surdu;))))) 
Karıştırıp sorup sorup durduğu için uyduruk yaptım:) Vaktim olduğunda daha büyük bitane denicem;)))))



Malzeme 

Keçe 
Yapıştırıcı 
İğne iplik
Makas
Ve hayal gücü ;)))

Keçeden önce yol yaptım.Sonra otopark yerimiz oldu.Sonra trafik lambası bir adet iş yeri ( güya işe gidiyo arabalar ) bir adetde yıkama bölümü yaptık..Kuzum pek bi beğendi :)) Anlatıp anlatıp duruyo bana ;) Araba park etmiş, pislenmiş yıkayalım, hadi işe gitsın vsvs o bi yandan söylüyo ben bi yandan yaklaşık 1 saat kadar oynadı;))

Erkek çocukları için oyun arıyorsanız bu muhteşem bir fikir;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder