21 Şubat 2014 Cuma

ŞİŞLİ'YE GİTTİĞİMİZDE KUŞLARA UĞRAMADAN GEÇMEYİZ:)

Şişli'ye yakın mesafede oturduğumuz için Şişli Camii önündeki kuşlara uğramadan geçmiyoruz oradan...

Kuzum kuşları ve diğer hayvanları çok seviyor.Sevsin de zaten öyle yetişmesini istiyorum ve bunun kalıcı olması içinde çaba harcıyorum...Umarım çok iyi bir hayvansever olur..

Şişli'ye her uğradığımızda artık yoluda biliyor bana 'kuş kuş' diye el işaretiyle oraya gitmemizi söylüyor:)



Önce Kuzuma para veriyorum.Tezgaha gidiyor teyzelerden yemi alıyor,kuşlara atıyor...Sonra boş bardağı tekrar teyzelere veriyor...Sonrasında kuşları kovalıyor...İlk başlarda tezgahtan bardağı babasının malı gibi almaya çalışıyordu:) Anlata anlata,artık öğrendi....Tabi bir dipnot olarak kuşlara yem verdikten sonra haliyle kuşlar doluşuyor ve onları kovalamaya çalışınca beklemesi gerektiğini,mamalarını yedikten sonra kovalayabileceğini söylüyorum oda bekliyor yemelerini:)

Kuşlara yem veriyor...koşturuyor oynuyor...Hayvanlarla kaynaşması için birebir bir yer...Zaten bilen bilir açık hava,ferah,geniş bir alan....Yalnız anayol çok yakın dikkat etmek gerekiyor....

Çoğu zaman orada başka çocuklarda oluyor zaten..Onlarlada oynuyor...Yalnız geçen gün bir kız çocuğu orada Kuzey oynarken yüzüne vurunca çocuk dumur oldu kaldı.....Orada başka kız çocuğu gördüğünde hemp bum bum diyor bana...Bana vurdu diyor yanii:) oluyor tabi böyle kazalar hepsi çocuk sonuçta ama vurmayı hep dışarıdan görüyor sonra oda bize vuruyor....:)

Biz kuşlara geldiğimizde 30 dk-1 saat orada oyalanıyoruz....

Oğlumla hep kedilere,köpeklere mama veriyoruz ...Kuşlara mama veriyoruz...Geçen at bile besledik:)

Yani hayvanlar sevmeyi öğretirsek çocuklarımıza ,insanlarıda sevmeyi öğretmiş oluruz...

Ben hiç bir zaman oğluma 'kedi ısırır elleme,köpek ısırır yaklaşma,aman pis,mikrop kaparsın'demedim... Demicem ,demicem....Hayvanları sevsin.Korkmasın..Ve inşalah büyüdüğünde onlara yardım etmeyi bir insanlık görevi olarak bilmesini isterim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder