17 Mart 2014 Pazartesi

Suluk Kararsızlığım ve COOLGEAR Tercihim

Bugün sizlerle şu suluk&matara konusunu paylaşmak istiyorum...Bir kaç arkadaşım plastik ama bpa sız ürün kullanıyor çok memnun hatta koku yapmadıklarını söylüyorlar....Bende 1 haftadır bu suluk matara çelik artık ne varsa yorumları yayınları eleştirileri şikayetleri okudum...Arada bloglarda yada haber sitelerindeki markalara baktım ve kafam git gide karışmaya başladı....Biri diyor çok kokuyor biri diyo çelik alma biri diyor plastikler şöyle böyle...En ünlü ve pahalı markaların suluklarından öyle bir bahsediyorlarki artık dedim ben daha suluk hatta biberon bile kullanmam!!! Sonra bir yerde içi çelik termosların daha güvenilir olduğunu okudum....Aslında o kadar çok okudum ki bi ara evdeki plastikleri güvenirli olsa bile attım...Artık cam porselen ve seramik kullanmaya karar verdim ....


Aslında bu konularda o kadar titiz değilimdir..yani sonuçta pet şişenin içindeki hatta damacana suları bile çok sağlıksız .... O kadar ayrıntıya girerseniz.... Ama hem sıcak havalar için hemde dışarı çıktığım da Kuzey'e bir matara yada suluk lazım olucak sonuçta.....

Bu arada kötü yorum alan ve şikayeti çok olan markaların adını vermiceğim... İnternette araştırırsanız sizde çokça yorum bulabilirsiniz...

45.00 tl'ye COOLGEAR isimli matarayı aldım...Kuzey elinden düşürmüyor...Ama koku yaptığı an atarım ve sadece bardaktan dışarıya çıktığımızdada cam şişelerden kullanırım ne kadar kırılma riski olsada:) 
Ürün Özellikleri:

• BPA içermez
• 18/8 304 Sınıf paslanmaz çeliktir
• Taşıma halkası ile ve akış hızı ayarı “kapağı çevirin”
• Soğuk içecekler için 
• “Üst raf” bulaşık makinesinde yıkanabilir
Ürünlerde en önemli sorun olan KOKU ile karşılaşılmaz.


Bugün aldığım için şu an iyi yada kötü yorum yapamıcam ama ilerleyen günlerde
Sizlere ek bi post yazarım bunun hakkında...

Sizlerde bu matara ve suluk hakkında deneyimlerinizi burada paylaşırsanız sevinirim...Bilgi paylaştıkça büyür...SAĞLICAKLA KALIN :)

2 yorum:

  1. Merhabalar bende bu urunden almayi dusunuyorum tavsiye edermisiniz??

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben 5 yaşındaki oğluma laken marka 18/8 içi ve dışı çelik gıda ürünlerinde kullanılabilen ve koku yapmayan bpa sız matara aldım.Üründen çok memnunuz.Çocuklarınıza kesinlikle plastik ürünler kullanmayınız bu ürünlerin tamamen kanserojen olduğunu unutmayınız ve hatta evinizde bulunuan damacanaları lütfen cam olanlarla değiştiriniz biz evimizde pınarın 15 litre cam damacanısını kullanıyoruz.Ayrıca matara alırken alimünyum olanlarınıda asla almayınız çünkü içleri bpa sız denilen bir maddeyle kaplıyorlar ki buda inanılmaz derecede kanserojen yayan bir madde o yüzden lütfen kesinlikle matara alırken gıda ürünlerinde kullanılan 18/8 çelik olanlarını tercih ediniz.Çocuklarımızı hep beraber korumalıyız.Sevgiler

    YanıtlaSil