24 Şubat 2014 Pazartesi

Eşleştirme Kart Aktivitesi

Kuzey uyuduğunda hep, yarın ne oynasak ne yapsak internetten araştırmalar yapıyorum....

Daha öncede eşleştirme kartı yapmıştım ama benim canavar oğlum yırtmıştı ;)) 

Dün gece daha sağlamını yaptım artık yırtamıyo ;) eee demokraside çareler tükenmezmiş ;))))


Gerekli olan malzemeler ;

Yazıcı
Koli bandı
Prit

Önce google amcadan kuzeyin beğendiği ve bildiği resimleri bulup daha sonra print ettim ve bir kartona yapıştırıp üstünü koli bandı ile  geçtimki yırtmasın diye;))))

Sonra gece masanın üzerind koydum ..sabah kaktıgında mater mater diye sevindi yavrucum ;)))

Hem eşlerini buluyoruz,hem adlarını söylüyoruz çok güzelde eğleniyoruz ... İstediğiniz resim adlarını bana yazabilirsiniz size taslak da oluşturabilirim ;) herşey evlatlarımız için .. Bana dml86dml@hotmail.com adresinden herzaman ulaşabilirsiniz ;)) yardıma herzaman açığım ;))))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder