28 Şubat 2014 Cuma

PARMAK BOYASI AKTİVİTEMİZ

Merhabalar ,

Kuzey'in pek kitap boya kalemi ile arası yoktu:) Taki 1 hafta öncesine kadar...

Öncelikle aldığım parmak boyasıyla babasıyla benle parmaklarımızı batırarak başladık işe...Sonrasında ise içine traş köpüğü kattık vıncıkladık renkleri birbirine karıştırdık...


Boyama kitaplarını tekrar çıkarıp tekrar denedim boyamayı...Beraber uzun vakit geçirdik.
Tuval aldım onu boyadık...


Artık ne resim defteri dayanıyor bize,ne de boya.......

Bugün yaptığım kartondan tüneli, birlikte boyadık üzerine onun istediği nesneleri yaptık. (Daha doğru ben yaptım oda karaladı)

Onun resim yaparken gözlerine,mimiklerine,el hareketlerine baktığımda şu an son durumda süper...Niye diyeceksiniz...Odaklı bir şekilde ve ciddiyetle resim yapıyor....
Bu da benim çok hoşuma gidiyor.Eskiden bende çok karalar,çizer,boyardım..Ve resim yaparken sadece boyalarla uğraşmak bile beni acayip rahatlatırdı...Kafam dağılır sadece resime odaklanırdım....

Şimdi Kuzey'de de aynı tepkileri görünce seviniyorum...Sanatın herhangi bir dalı ilgilenmesini çok isterim.Umarım o da bunu çok ister.....

Parmak boyası,pastel boya,renkli kalemlerle haşır neşiriz şu aralar.....Çok da zevk alıyoruz beraber....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder