23 Şubat 2014 Pazar

AH BU BRONŞİT!!!

2-3 Gün önce bir burun aktınsı ile başladı herşey...Bilmeyenler olabilir oğlum astım,bronşiti var ve 1 yaşından beri devamlı buhar makineleri ve ilaçlar kullanmaktayız. Her defasında burnu aksın ve geçsin gitsin diye bir umutla beklemekteyiz.Ama bazen işte böyle kötüleşiyor kuzum...


Hemencecik birşey olduğunda hasta oluveriyor.Dün geceden beri o uyuz öksürük oğlumun yakasında malesef...Gece uyutmuyor.Öyle bir öksürüyor ki ciğerleri çıkar gibi oluyor....Benimde elimden bişey gelmiyor çaresiz kalıyorum ve çok perişan oluyorum..

Ballı zencefil veriyorum...
Arada benim bir karışık çayım var ondan veriyorum.Ihlamur,limon,elma,nane,keçiboynuzu,tarçın,zencefil...
siyah turpu oyup içine bal koyup bekletiyorum felan yani anlıyacağınız o kadar çok bitkisel yöntem deniyorum ki.....Gel gelelim bizim hastalığımız 15-20 bazen 30 gün inişli çıkışlı devam ediyor.....

Bu yüzdendir ki kış aylarından artık nefret eder oldum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder