30 Ocak 2013 Çarşamba

Playskool İlk Arabam

Playskool İlk Arabam 

Kuzey'in Doğum Günü Nedeniyle Anneannesi Ona Hediye Olarak Akülü Araba Almak İstese de:=) 
Büyük Uğraşlar Sonucu Annemi İkna Edip 

Playskool İlk Arabam'ı Almaya İkna Ettim:=) Çünkü Akülü Araba Hem Büyük Kuzey İçin,Hem Yerimiz Müsait Değil,Hem Evimiz Çok Küçük....

Hem de Şimdiki Çocuklar Hemen Her şeyden Sıkılıyor Çünkü Her şeye Sahip Olabiliyorlar.2 Yaşındaki Çocuğun Ipad'i Olursa Daha Sonra Ne İsteyecek..Her şeyi Hemen Tüketiyorlar.Biraz İstemeyi,Beklemeyi,Sahip Oldukları Şeylerin Kıymetini Bilmeleri Gerektiğini Düşünüyorum.......................


Playskool İlk Arabam 

Playskool İlk Arabam buda yürüteç hali:=)

Bizim Zamanımızda Bir şey İstediğimiz Zaman Ya Ay Başlarını Beklerdik,Ya Karne Hediyesi İsterdik.Yada Kendimizde Para Biriktirirdik.Böylece Alınan Eşyaların Kıymetini Bilirdik.............Şimdiki Çocukların Ellerinin Altına Da Her şey Ama Hemen Elde Edebildikleri İçin Hemen Her şeyden Sıkılıyorlar..Ve Bence  İleri Gelecekte Çocuklarımız Her Açıdan Olduğu Gibi,Bu Açıdan da Tehlike Altındalar:( Maalesef.............

Neyse Konu Neydi,Nereye Geldim...:=)
2 Gün Önce Sipariş Ettim Netten Bugün Elimize Ulaştı.....Almak İsteyenlere Tavsiyelerimde Olucak Tabi.......Kurulumu Basit Ben Kullanma Kılavuzuna Bakmadan Kurdum:=)O Kadar Basit Ve Kolay Yani....:=)Hafif Ve Düştüğünde Kendini Zedeleyebileceği Bir Yeri Yok... Bence Yürüteç Yerine Bunu da Kullanabilir.Biz Yürüteç Almıştık Bayağı Kullandı Ama Yürüteç Olarak Da Güzel....Hemde Araba Olarak Kullanabilir..

Kuzey İlk Gördüğünde Dönen Bir Oyuncağı Var Üstünde Onunla Çok Oynadı:=) Pek İtme Eğilimde Bulunmuyor Malum Artık Yürümeye Başladığı İçin:=) Bindi Sürdüm Arkasından Sevindi Mutlu Oldu Ama Pek İlgisini Çekmedi Niye Diceksiniz Artık Yürümek İstiyor Dolaşmak İstiyor da Ondan......:=) Almak İsteyenler 8. Aydan Sonra Alınki Alışsın..........
Tabi Tahminimce 2-2 Buçuk Yaşına Kadar Kullanabilir........

Yarın Kuzişimin Doğum Günüsü......Balımın Doğum Günü,Benim Anne Olduğum Gün,Kuzişimi Doğurduğum Gün Kocacığımın Baba Olduğu Günnnnnn.........Allah Nice Nice Mutlu,Sağlıklı,Uzurlu Seneler Geçirmeyi Nasip Etsin Aileme İnşallah:=)İkinizide Çok Ama Çok Seviyorum Kralım Ve Prensim...........

1 yorum:

  1. Bende merak ediyordum bu ürünü. Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil