15 Ocak 2013 Salı

KONTROLÜMÜZ VARDI...


Bugün hastaneye kontole gittik...hırıltımız kalmış.öksürük devam ediyor ama az...
Doktorumuz bizden buhar makinesi istedi..

OMRON BUHAR CİHAZIMIZ


ilaç raporu çıkartıldı...astım tanısı yazıyor raporda..tabiki eşim görünce hemen bana gösterdi '' sağlık bakanlığı bu tanıyı görmeden veremez'' dedim:=) 

Zaten bende pimpirikli bir anne olarak daha çok pimpiriklendiriyor:=)))))bayağı bir bekledik tabi ki doktorumuzu çokkkk yoğunn çok randevusuz var gerçi doktorda ne yapsın :))))

Eve dedemiz getirdi babamız işe gitti zaten sabahtan beri işte değildi.....eeeeeeeeeeeee para kazanması lazım:=))))) benim aşkım ev geçindiriyor kolay değil:=)))))

Şu anda kuzeytitoşummmmmmmmmmm uyuyor:=) mışıl mışılll.......

Hıııımmm bak unutuyordum.....;

Dün gece kuzey'e yen bir yöntem denedik....saat öğlen 15:00'den saat 22:00 ye kadar uyutmadık gece uyur diye:=))) zaten çok da mızmızlık yapmadı güzel gözlüm...sonra yatırdık 02:00'de kalkmış tabiki çocuk kalkar ama uyanıyor kuzey saolunsun...sonrasını bilmiyorum bi ara babası kaktı bi ara ben kalktım felan derken zaten sabahı etmişiz...bu arada grip'im daha geçmedi...alllah korusun kuzey'e de geçmesini istemiyorum ama malesef hep dipdibeyiz malum:=)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder