15 Ocak 2013 Salı

ANNENİN YAŞADIĞI GÜZEL DUYGULAR


Dün Gibi Hatırlıyorum O Ameliyat Masasında Narkozdan Uyanınca İlk Sorduğum Soruyu '' Yaşıyormu?''............. Doğmamış Daha Tadına Varamadığın Bir Varlık İçin Endişenlenmek Sanırım Kadınlığın,Anneliğin Vermiş Olduğu Bir Endişeydi....Sana Bir Şey Olmasınıydı.....
Evladını İlk Eline Verdiklerindeki O Güzel Duygu......Ah Ah Nasıl Anlatılır Nasıl Tarif Edilir Bilemem Ama Muhteşem Ötesi Bir Şeydi Benim İçin.....
Hep O İlk Günleri,O İlk Heyecanları Daha Dün Gibi Hatırlayacağım...Minik Miniminnacık Bir Evlat O Kadar Eşsiz Bir Duyguki........İnanıyorum Ki Tüm Anneler De Böyle Hissetmiştir.....

Kaygı: Acaba Ben Bu Küçük Şeye İyi Bakabilecekmiyim?Acaba Eksik Bir Şeyi Varmı? Acaba Bi Yerimi Ağrıyor? Acaba Uykudayken Nefes Alıyormu? Aman Uyurken Boğulmasın Sırt Üstü Yatırayım..Aman Üşütmesin Üstünü Örteyim...Aman İlaç Saati Geldi Hemen Vermeliyim ? Çok Ağladığında İçin Yanar Öyle Yanarki?İlk İğne Yapılışında Sanki Senin İçini Testereyle Keserler Gibi Olursun................Hep Bi Kaygı Olur İçinde...........Senin İçin En Güzelini,En İyisini İstersin Hep.................Biricik Oğlumsun Herşeyin Yettiğince En Güzelini Hak Ediyorsun Mis Kokulum.....

Sabır: Önce Oğlum İçin Uykusuz Kalmayı Hatta Komalık Olana Kadar Uykusuzluğu Öğrendim ( Ki Ben Uykuyu Çok Severim Normalde) ............Sen Doymadan Aç Kalmayı Öğrendim.....Sen Uyumadan Uyumamayı Öğrendim.....
Hep Ağlıyordun ''Kolik'' Vardı (Gaz Sancısı) .......Hep Ağlardın Morardın Nefesin Kesilirdi...Her Sabah Çıkardık Arabanla Dışarı Akşam 6-7 De Girerdik Eve Direnmeyi Sen Ağlarken Sakin Olmayı Öğrendim..........Gazın Gitsin Diye Ne İlaçlar Ne Bitki Çeşitleri,Ne Yağlar Denedik Geçmedi Malesef......O Krizlerine Dayanmayı Sakin Olup Seni Sakinleştirmeyi Öğrendim..........Çoğu Zaman Vücudumdaki Direnç Bittiğinde Bile Seninle Eğlenmeyi Sana Birşeyler Öğretmeyi Sevdim Ben...........Sabah Kaktığımda Seni Görmeyi Çok Sevdim Ben....................Bana İlk Güldüğünde Dünyalar Benim Olduuu Baban O Sabah Bizi Çok Kıskanmıştı İlk Defa İtiraf Etti:=))))

Sevgi: Sen Doğmadan Daha Allah Bana Senin Sevgini Vermişti Zaten...Doğdun İçim Sevgii Doldu..Senide Sevgiyle Büyütmeye Çalışıyoruz Babanla.....Sevgimizi Hiç Saklamıyoruz Şımartıyoruz,Öpüyoruz Kokluyorum....Sana Belki Daha Anlamıyorsun Ama '' Seni Seviyorum'' Sözcüğünü Devamlı Söylüyorum Ve Bir Ömürde Söylemeye Devam Edicem...........Ne Olursa Olsun Seni Hep Sevicem............Canım Oğlum...Annenle Baban Sevgi İçinde Aşk Yaşadılar Sende Aşk Çocuğu Olarak Sevgi Dolsun Taşsın Yüreğin.................Seni Seviyoruz Bir Tanecik Kuzim....

Şevkat: Bazen Sana Baktığımızda Üzülüyoruz Aslında Üzülmede Değilde Onun Gibi Garip Bir Duygu...Ne İstediğini Söyleyemiyorsun.......Elini Tuttuğumda Annenin Sıcak Kalbinin Verdiği Büyük Bir Sevgi İle Tutuyorum Güzel Gözlüm.....Bazen Bacağıma Başını Yaslıyorsun Seviyorum Seni Okşuyorum Öpüp Kokluyorum..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder