6 Ocak 2013 Pazar

BUGÜNDE HASTAYDIK:(


Gece Çok Fazla Uyumadın Oğlum Maalesef Burnun Tıkalı , Genzine Balgam Birikiyor…Sabah Sanki Biraz Daha İyi Gibiydik…..Babanın Halasına Gittik Bugun Cami Hocası Varmış Ona Okutturmaya Bayağı Bekledik Hala Ve Çocukları İlgilendiler Seninle , Daha Kafan Dağıldı Sanırım..Uykun Gelince Gene Bizim Meşurrrr Çarşafımız İle Seni Uyuttuk ….30 Dk Uyudun Sanırım Sonra Uyandın …….Neyse Sonra Babanla Babanın Amcası Seni Camiye Götürdüler…Gene Aynısın Ama …….Nazar Var Sende Artık İnanıyorum..Facebook A Ne Zaman Resmini Koysam 1 Hafta İçinde Hasta Oluyosun…Artık Bütün Fotolarını Kaldırdım….Şu Anda Sallıyorum Malum Sallamadan Uyumuyosun..Ama Uykuya Çok Dalmıyorsun Maalesef……L Sıkıntılı Bir Şekilde Uyuyorsun….Nefesde Zor Alıyorsun…

Ahhh Canım Oğlum Ahhhhh; Bütün Hastalıkların Bana Geçsin Sen Daha Çok Miniksin Bebeğimmmm Benim……

2012 De 1 Tane Daha Kötü Bir Hastalık Geçirmiştin Ki Ben Artık Üzüntüden Ne Hallere Düşmüştüm Tabiki BabandanL
Alerjin Varmış Aslında Kimse Daha Ne Olduğunu Bilmiyor….Bir Kızarıklık,Döküntü,Kaşıntıdan Uyuyamıyordun..Kanatıyordun Yaralar Olmuştu Hep Yüzünde Vücuduna Da Yayılmıştı….Özel Hastaneler Hiçbir Şey Anlamadı Tabikide Dahada Kötü Oldun En Son Artık Seni Çapa Eğitim Ve Araştırmaya Götürdümde ..İyice Bi Ayrıntılı İncelediler Seni ……Zaten Orası Geçirdi Bütün Yaralarını…..Doktor Bile Seni Gördüğünde ‘’2. Gördüğüm En Kötü Vaka’’ Demişti……O Kadar Kötüydün..İnşallah İyileşirsin Bebeğim En Yakın Zamanda …. Seni Çok Ama Çok Seviyorummmm……………….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder