5 Ocak 2013 Cumartesi

OĞLUMUZ HASTA:(



1 Haftadır Oğlumuz Hep Huzursuz.Sinirli.Uyku Uyumuyor Ve Malesef Artık Cuma Günü Hasta Olma Belirtileri Başladı 38.5 Derece Ateşi Var Ve Burnu Tıkalı.....Hep Ağlıyor..İlgileniyoruz Nafile.Peşimi Bırakmıyor..İnanın Tuvalete Bile Gidemiyorum.
Üst Dişleri Patladı Çıkarkenmi Zorluk Yaşıyor Yoksa Başka Bir Rahatsızlığımı Var Hala Çözemedim. Hep İlgileniyorum Oyun Oynuyorum Ama Hepppp Ağzını Buzuyor..Uykudan Kalkınca Hep Ağlıyor.
Bende Çaresiz Kaldım İnanın Şu Saat Oldu Hala Uyumadı:( Şimdi Gene Telsizden Sesi Geldi...... Heh Kesildi Ses.....
Geçen Facebook A Çok Guzel Bır Fotosunu Koydum Zaten Genelde Hep Fotosunu Koyduktan 1 Hafta Sonra Kuzeye Birşeyler Oluyor.Nazar Değiyor Sanırım Bu Kadarmı Denk Gelir Yani:(((( Ki Ben O Kadarda Nazara İnanmam Ama Başka Bir Düşüncem Kalmadı...Eşim Desen Bütü Gün İşte Geliyo Kuzeyle İlgileniyor Adamda Artık Dayanamadı Bugun Gıt Yat Dedim:=) Oda Yattı.....
Ben Zaten Dinlenemiyorum Artık Geçtim İyice Kendimden:( Şimdi Diceksiniz Ki Hep Şikayet Hep Şikayet:=)))) Ama Gerçekler Bunlar:=)))) Sanırım Artık Biraz Sessizlik İstiyorum.Bütün Gün Sallıyorum Kalkınca Peşimden Ayrılmıyor.Gece Babası Kalkıyo Yanıma Veriyo İçerde Yatıyor:=) Böyle Bir Acayip Şeyler Yaşıyoruz..Sallanmadan Uyumuyor Küçükken Koliği Vardı Kuzeyin Aynı Şeyleri Yaşayan Varmı Bilmiyorum.Çok Yazı Okudum Bununla İlgili Aslında Herkesin Dertleri Hemen Hemen Aynı......UYUMUYOR,HEP AĞLIYOR,SALLANMADAN UYUMUYOR,MIZMIZ VS VS:=))))

Anne Olmak Sanırım O Kadar Kolay Değilmiş :=) Annem Hep Derdi ''Anne Olunca Anlarsın '' Diye Şimdi Daha İyi Anlıyorum.....Çok Zor Bir Bebeğe Çocuğa Bakmak.......Hele Çocuk Zor İse:=) 

Ama Butun Bunlara Ragmen Genede Onu O Kadar Çok Sevıyoruz Kı:=) İyiki Bizim Olmuş Kuzey İyiki Bizim:=) İyiki Doğurmuşum Canım Oğlumu ........Allah Daha Kötü Hastalıklar Dertler Vermesinde Biz Rağzıyız Bu Tür Sıkıntılara.............





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder