1 Mart 2014 Cumartesi

Çocuklarınızla Evde yapabileceğiniz Aktiviteler

Kuzey'le bugünde bütün gün ara ara ama uzun süreli boya aktivitelerimiz oldu... Kuru kalem pek beğenmiyo kuzum benim :) Sulu boyanın renkleri fırçaya yoğun bi şekilde gelmediği için benden yardım istiyor;) Parmak boyasını çok seviyor hem yoğun bir şekilde fırçaya geliyor hemde kapaklarını açmak hoşuna gidiyor paşamın;))))

1 haftadır yoğun bir şekilde parmak boyası yapıyoruz .. Bugünlerde post'larıma baktıysanız çoğunlukla boya üzerine :) Ve bugun evdeki resim defterlerimizin,boya kitaplarimizin,tuvallerimizin sonuna geldik;)Hepsini boyadik beraberce;) Hasta oldugu icinde cok disari cikmiyoruz zaten ... Bende Kuzumun begendigi fotograflari yazicidan print ettim ve onune koydum:) 

Hepsini boyadik;) Yetmedi hikaye kitaplarini da boyadik...Kuzeyin biseylere yogunlasip,pur dikkat biseylerle ugrasmasina bayiliyorum....Herseyden hemen bikan ve ben olmadan oynamayan bir cocuk olarak , bu davranisi cok hosuma gidiyor:) 

 Kis aylarinda oldugumuz icin Disari pek cikamiyoruz.Diger annelerde ayni sekillde evde vakit gecirmenin cok zor oldugunu soyluyorlar...Evde oyun bulmak kimi zaman cok zor oluyor..O yuzden fikir almak ve yeni seyler denemek sart....Sizde cocuklarinizla yeni seyler deneyebilirsiniz....

Google'den aktiviteler diye yazdiginizda bir cok blog,site gorebilirsiniz fikir alabilirsiniz...Annelerin fikir paylasmasina,bilgi alisverisi icerisinde olmasina bayiliyorum....Bu yuzden, Kuzeyle yaptigimiz gunluk aktiviteleri sizlerle paylasiyorum...

Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder