16 Mart 2014 Pazar

KUZEY'İN ATEŞİ VAR!

Kuzum bugün iyiydi fakat akşama doğru kafasını koyamıyor hiç bir yere..Resmen sarhoş gibi ...Hafif ateşi vardı yemek yemiyor su içmiyor...Mısır çok sever onu bile yemedi o derece kötüydü dedim bişeyi var sanırım ...Neyse arabada kucağımda uyudu normalde hiç öyle sallanmadan uyumaz malumunuz Kuzey doğduğundan beri sallanarak uyuyor...

Eve geldik uyandı bişey yemedi gene sonra koltukta bir sağ bir sol yaparak uyudu...Ateşi 38.9 oldu ve ben hemen ateş düşürücü verdim bekledim bekledim 5 dk bir ateşmi ölçülür ........Elimde ateş ölçer gezip durdum.... Banyoyu çok sever 'hadi oğluşum bıcıbıcı yapalım 'dedim ama nafile istemedi bende soydum tamamen ve 2 tas da olsa ılık su döktüm üstüne...Geldi salona gene koltukta uyuyakaldı.Kalktı su bile içmiyor,gözler kaymış,uykulu gibi,birde ne konuşuyor ne de tepki veriyor....Neyse 3 saat salonda yattı kalktı ve bu sefer fitil attım...Çok az ve zorla da olsa Yayla çorbası yedi o kadar.... Sonra biraz tv'ye baktı ve koltukta gene uyudu....

Şu an uyuyor ve atlet pijama var sadece üstünde saatte 1 gidip ateşini ölçüyorum.....Şu an 38.5 dereceye düşmüş ama genede ateşli sanırım .....

Daha hastalığından kurtulalı 4-5 gün oldu gene hastalık belirtisi...Umarım hasta olmaz.....Bu aralar üst köpek dişleri çıkıyor ,acaba dişlerden mi bilmiyorum ama bugün çok üzüldüm tekrar....Ateş'den çok korkuyorum....Havale geçirir diye......Allah bütün çocuklarımızı korusun ve annelerede güç kuvvet versin...Gerçekten ufak bir ateş bile insanı çok üzüyor......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder