29 Mart 2014 Cumartesi

Çilekli Milföy Pasta

Ben bu pastayı normalde küçükken muzlu pasta derdim o zaman milföyü bilmiyodum....Pastane ye gittiğimde anlatırdım öyle verirlerdi:) Takiii büyüdüğümde adını öğrendim:) Çilekli Milföy Pastaymış;)))) 

Önce Malzemeleri yazayım:

Milföy 12 adet (Yaklaşık 6 adet çıkıyor)
20 tane Çilek 
Pudra şekeri 

Krema için:

1 su bardağı un
Yarım su bardağı kadar toz şeker
2 su bardağı süt
1 paket vanilya 
Yarım paket toz krem şanti ( ben 1 paket attım) 

Yapılışı:

Önceden 190-200 derecede milföylerimizi   Pişiriyoruz ( çatalla üzerlerini delin çok kabarırsa üstüne bir tepsi daha koyun) 
25-30 dk kızarana kadar pişirin) piştikten sonra fırın telinde soğumaya bırakın ...

Bu arada krema bölümüne geçe bilirsiniz...Bütün malzemeleri orta boy tencereye koyun ve kaynayana kadar karıştırın... Topak topak olmasın diye devamlı karıştırmanız lazım ..Kaynadıktan sonra altını kapatıp soğumaya alın.Soğuduktan sonra üzerine toz krem şantiyi koyup 3-4 dk çırpın... 

Son olarak milföylerin içine kremayı döküp istediğiniz kadar çilek ince ince kesin ... 

Üstüne bir adet milföy koyup onun üzerinede çilek koyup pudra şekeri ile servis yapın ...Biz ılıkken yedik eşim bekleyemedi:)))) çok güzel pratik ve hafif bir tatlı ;) Afiyet olsun ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder