14 Mart 2014 Cuma

AY KUMU YADA BİLDİĞİMİZ KUM AKTİVİTEMİZ ;)

Bugünlerde canımız sıkkın ... Bildiğiniz üzere ülkede sıkıcı olaylar, ölenler.... Allah bütün ölenlerin ailelerine sabır versin çok zor hemde çok....Allah rahmet eylesin hepsine.......Ne olursa olsun,kim olursa olsun ölen canlar çok canımı sıktı çok üzüldüm..Eski günlerdeki gibi kardeşçe yaşayabileceğimiz bir ülkemizin olması dileğiyle....Ve  başka ölümlerin olmaması dileğiyle........

Bu konuyu kısa geçiyorum çünkü aklıma geldikçe canım sıkılıyor,hatırlıyorum ve gene üzülüyorum ..... 

Neyse ben konuya geleyim .... 

Kuzitomla bu olaylar , havanın soğuk olması ve birazda hasta olması nedeniyle eve tıkıldık kaldık...Artık oyun bulmakta zorlanıyoruz malesef..... Ama ben gene bişeyler buluyorum....DEMOKRASİDE ÇARELER TÜKENMEZMİŞ:)))

Öncelikle ay kumu, yada bildiğimiz kumun tarifini vereyim ... 

Malzemeler: 
1 su bardağı un
1 su bardağı ince bulgur 
1 su bardağı yağ 

Artık kıvamı cıvık olursa un ekleyebilirsiniz ... Kafadan uydurup yaptım zaten ;)))

Kuzey geçen kamyon görmüştü kum boşaltıyodu vs;) Bende dedim hadi kum yapalım sevindirik sevindirik oldu ;) başladık kum yapmaya çok basit ve herkesin evinde olan malzemeler var..He bide evin kirlenmesini göze alıyosanız yapın birde oyundan sonra bıcıbıcı şart:))))

1 saat neredeyse oynadık kuzumla oda çok eğlendi bende ;) 

Oğluşumun zevk aldığı şeyleri beraber yapmak çok hoşuma gidiyor... Onun mutlu olduğunu görmek benide mutlu ediyor...Bazen beni anne gel oyneyalım hadi bunu yapalım şunu yapalım diyip bunaltsa da onun böyle küçük şeylerle mutlu olmasına bayılıyorum..... Ve canım oğlum, cantanem , herbişeyim seni çok ama çok seviyorum ........







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder