17 Nisan 2014 Perşembe

BİR KAÇ CÜMLE...........

Bu aralar havalardan mı , Kuzey'in çok fazla isteklerde ve inatlaşmalarda bulunmasından mı bilmiyorum ama çok fazla durgun,çok fazla bitkin,çok fazla yatma modunda yalnız kalma modundayım.....

Aslında Kuzumla hiç ilgisi yok .......Onunla herşeyi yapmaktan çok fazla zevk alıyorum belki de nedenleri başka şeylerdir....

Yapacağım o kadar çok şey var ki ama ya fırsatım ya zamanım olmuyor malesef...İnsan anne olduktan sonra öncelikleri farklı oluyor....Diyorlar ya MUTLU ANNE,MUTLU ÇOCUK........... diye... belkide ben bu ara biraz mutsuz olduğum için Kuzum'da agresif inatçı.....Ve belkide kendime zaman ayırmadığım için birşeyler yapmadığım için bunalıyorum.......Anneler kendilerinede zaman ayırmalı........

Gecenin olmuş 03:00 ...... Sabah kalkıyorum 7 de ama uyku tutmuyor......... Yalnız kalmak istiyorum sanırım biraz...... biraz uzaklaşmak ....... biraz gitmek.....Ama bakıyorum ki imkansız şeyleri istiyorum........ Olmuyor ..........Olmuyor............


2 yorum:

  1. Ayni durumlari bende yaşıyorum yanlız degilsiniz . Anne olmak bu galiba ...

    YanıtlaSil
  2. Annelerın hepsinde farklı dertler olsada arada bunalımlı zamanları oluyor sanırım... Allah kolaylık verrsin tum annelere 🙏

    YanıtlaSil