20 Mart 2013 Çarşamba

GÜNÜN GENEL DEĞERLENDİRMESİ:=)

bugün parka gittik bayağı bir sallandı kuzey.artık salıncağın önündeki emniyeti yukarı kaldırdığımda kendi inebiliyor:=)) sonra anneannesiyle top oynadılar bol bol:=)))) kaydırağıda biliyor artık kerata :=) oturtturuyorum hemen kendini aşağı itiyor:=))) sonra şu spor aletleri varya bisikletin pedalına takık kendisi:=)

benimde gözümde apracık çıkmıştı annemle kuzey diğer parka gittiler bende doktora..... arpaçık çıkmış bir sürü ilaç antibiyotik verdi doktor şu an gözüm çok fena bir halde....:( diğer gözüme de geçiyor.....suratımda bir sürü sivilce allahım bana ne oluyor böyle:=)

artık evde kuzeyi ara ara bezini çıkarıyorum pişik yapıyor hemde annem kuzeyi alıştırmaya başlıyor:=)))) çişşşşşşşşşşşşşşş çişşşşşşşşşşşşşşş diye diye elindede bir plastik bişey yapmıyor inatcı:=) sonra hemen üstüne yapıyor:=))) en son bugün annem tuvalete oturtturmadıda yukarıda tuttu biraz yaptıramadı gene:=)) ama alıştırmalar yavaş yavaş başlıyor:=) zaten yazın bayağı bir bu konunun üzerinde çalışıcaz inşallah.....

geçen hafta kuzey'e bir halller oldu...hem mızmız ağlıyordu gene ara ara yapıyor ama ne bilim ne yapsak durmuyor...en son çamaşır sepetine koydum birde ip bağladım ordan oraya sürüklemedik kuzyi durdu ama tabi bende yoruluyorum :=) inince ağlıyor felan...bide elindeki şeyleri arada bir yerlere atıp ağlıyor istiyor veriyom gene ağlıyor atıyor:=))))

altını değiştirirken binbir türlü hallere giriyoruzzz babasıyla hele babası yokken altını değiştirmek bana işgence geliyor durmuyor................100 kere yerinden kalkıyor eline ne versem neler yapsam...beyefendi altını bağlattırmak istemiyor:=)))) artık kızıyorum çok ciddi oluyorum sonra duruyor bazen gene durmuyor.....

bugün zorla danonenin muzlu yogurtundan ağzına tıkadım yaw çocuk yogurt yemıyor meyve yemıyor kahvaltıda yapmıyor doğru düzgünnn:((( napcam bilmiyorum nasıl alıtırıcam......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder