8 Mart 2013 Cuma

6.03.2013 su çiçeği aşımızı olduk

7.03.2013 yani dün itibariyle su çiçeği aşımızısda olduk artık ağustos da bir tane daha aşımız var....

iğneyi ilk vuruldugunda bayagı bir ağladı oğluşum ama sonra kucağıma alınca o kadar huysuzluk yapmadı.annemde vardı hava guzeldı dedık parka gidelim....

parkta genelde salıncağa binen oğlumun hala kaydırakla alakası yoktu...fakat kaydıraktan ben kaydım onu kaydırdım felan sonra anneannesi kaydırdı derken .............:=) kuzey olayı anladı ve artık kendini itiyor kayabiliyor:=) bugun bizim için ilklerimizden biri daha oldu:=))))

çok mutluydu parkta çocuk evde sıkılıyor tabı hep aynı şeyler kış ayları böyle malesef hasta olmasın dıye dışarı bıle çıkarmaktan korkuyoruz..çünkü hemen hasta oluyor....2 saat ordaymışız bayağı bir mutlu oldu sıkılmadıda.......bizim komşu kızı vardı onlarda geldi rastlaştık orda birbirimize....o 4 yaşında tabi büyük...ona dokunuyo onun peşinden felan koşuyo:=) bıktı tabı yaşlılardan bızden kuzucum:=)))

sonra giderken çubuk krakerlerınden aldı kız..sonra ben kıza verınce bağırdı:=) kıskanıyor kerata beni:=)

heeeeeeeeeeee sabahta babası benı öptü diye babasına kızıyor vuruyor:=))))) uzun zamandır kıskanılmamış biri olarak çok hoşuma gitti ne desem şimdi yalan olur...anneannesi beni öpüyor kızıyor dayısı öpüyor kızıyor:=) 

kuzum ya sen ne zaman büyüdünde beni kıskanmaya başladın:=)

erkek annesi olmak cidden başka birşey:=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder