18 Mart 2013 Pazartesi

diş diş diş:=)

11 mart 2013 tarihinde kuzimizin 7.dişi patladı ve 8.yolda geliyor:=))
 evet diş patlama ve huysuzluklarımız devam ederken ..kuzito bayağı bir mızmız oldu....yani şikayet değil o bana rabbiimin verdiği en güzel mucize en güzel şey:=) ama bi görseniz aman allahım...zaten kuzito bayağı bir hareketli bayağı bir zor ve ilgi isteyen bir çocukken şu anda bütün mızmızlığı ile tavan yapmış durumda:=)

hep ağlıyor hep eliyle yukarıya bir şeyler işaret ediyor..uyku da hak getire:=) zaten uyumazdı gunduzlerı şimdi geceleride sık sık uyanıp ağlıyor:(

bir an ilgiyi bırakırsan ağlıyor.bu arada kucak istemeye başladı çok enteresan :=) eşim akşam geliyor ona ağlıyor arkamızdan ağlıyor:=) bu arada artık o sabah bulamaçlarından yemiyor...tavada yumurta yiyor bazen kavurmalı yumurta yiyor bi tosttur tutturuyor benım elimde görünce......hala süt içmiyor meyve yemiyor.........yoğurt zaten yemiyor......

altını değiştirmek bana ölüm geliyor bir saniye durmuyor....benki hiç vurmadım kuzey'e geçen poposuna biraz elimle vuruyr gibi yaptım ama anlamadı...........(zaten nerden anlıcak:=)
iyice sinirlerim depreşti:=(

çok üzülüyorum şöyle uslu duran bir çocuk olsa...

hep bişeyleri yetiştirme hep bi diken altındayım...kalktı hemen mama yap,ilgilen aman parka götüreceksem yemegını yesın uykusunu alsında oyle çıkarıyım..zaten kışın montunu gıydırıp ayakkabılarını felan gıydırmek o kadar zor oluyo kı kendını atıyo yere...bazen oğluma sanki işgence yapıyormuşum gıbıme geliyor...........:( ben kötü bir annemiyim acaba?:(

diş çıkarmak ne zormuş valla daha 14 aylığız ama dertleri bitmiyor....daha da yani 14 aylığız:=) düşünün artıkın:=))))))))))))))))))))))))

onu çok ama çok seviyoruz keşke konuşsada bişeyler desede anne şunu istiyom bunu istiyom karnım acıktı felan sanki daha kolay olur gibime geliyor ama :=) ha bu kuzunun çenesi bir açılırsa valla susmaz gibime geliyor:=)))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder