25 Mart 2013 Pazartesi

bi kaç günün değerlendirmesi:=)

Artık kuzitomuz merdivenleri elleriyle emekleyerek çıkıyor tabiki çokkkkkk fazlaaa arada mesafe yoksa:=)))
Bugünlerde kucak istiyor genelde kucak istemez ama:=)))
Babası odadan çıkınca ağlıyor arkasından:=))) Biraz mızmızlığımız Devam ediyor.... Eskisi kadar emmiyor..Geceleri uykudan uyanınca biraz emiyor sonra uyuyor....

Aslında şu yazdıklarıma hep baktığımda kuzey bizi yönlendiriyor,aslında hep onun istekleri oluyor....Bi kaç araştırma yaptım internetten de.... Yani çocukların istedikleri oluyor biz farkına varmadan.........Kötü yapıyoruz aslında..mesela kuzey hala hamağında uyuyor geceleride benim yanımda bu ileride bizim için sorun olucak ..........

Bütün gün cıvkımı çıkaran kuzito geceleri kalkamıyorum bile artık babası kalkıyor aman oda uyusun kuzey diye benim yanıma veriyor beraber uyuyoruz.e tabi oda alıştı benle uyumaya.........ne zaman bir disipline giricez ne zaman bir programa giricez bilmiyorum..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder