6 Eylül 2014 Cumartesi

BİR UMUTTUR YAŞAMAK.................

Umut nedir bilirmisin?

Bazen gerçekten olmayacağını bile bile umut etmektir...
Bazen gerçekleşbileceğine inandığın şeydir umut...İnsana,Duruma ve Kadere göre değişiklik gösterir.

Umut aslında bazen bir isim,bazen bir sıfattır...Çoğu zaman kelimenin içinde kullanamayacak kadar umutsuz oluşumuzdur....

Çoğu zaman hepimiz bunalırız..Öyle her fotoğraftaki gibi her günümüz güzel geçmez.Kimseninde hayatı böyle değildir...Şimdi açıkca konuşmak gerekirse kişi kendini kandırır bazen...

Bizim MÖF amcamız derki 'benim hala umudum var'' der ki süper bir parçadır.Amma velakin bazen 'benim artık umudum yok'' şarkısını söylersin içinden...İçinden ,sessiz,boğulurcasına.....! Ve kimi zaman bunu kimse duymaz.Duyurmakta istemezsin ,korkarsın çoğu zaman.......

Doğduğumuzdan itibaren hep bişeylere umut ederiz...

Bazen anne babamız için umut ederiz....Belki deriz....
Bazen arkadaşlıklarımız için umut ederiz...
Sınavı kazanmak için umut ederiz....
Sınavları kazanırız....
Bu sefer iyi bir iş,iyi bir eş,iyi bir evlat,iyi bir gelecek için umut eder dururuz..

Bazı zamanlar umut ettiklerimiz olmaz..Bazılarına üzülürüz bazılarına az üzülürüz...Ama bazı umutsuzluklar ise hayal kırıklığıdır...O hayal kırıklıklarını yaşaya yaşaya artık hayat bizi olgunlaştırır.Biz istemesek bile...

Bu yüzdendir ki çocukken umut ettiğimiz şeylerde,üzüntülerimizde daha farklıdır...Biz büyüdükçe herşey değişiyor...Ben annemin o sıcak kucağında uyumak..O güven veren omuzuna yaslanmayı çok ister oldum bu aralar...(umutsuzluktan)

Benim hala bazı şeylere umudum var.Umudumu kaybettiğim şeylere zaman harcamamayı düşünüyorum artık.........Sanırım doğru olan bu olsada insan çoğu zaman gene umut edicek bişeyler için....

Çünkü UMUTsuz bir hayat Amaçsız bir yaşama benzer...

sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder