31 Temmuz 2015 Cuma

ÇINARCIK TATİLİ

çınarcığın taşları meşhurdur:)
kuzumla taş boyama yaptık:)
İstanbul'a geldim ayağımın tozuyla bi post yazıp gidicem:)
Bu yaz amma sıcak mı yaptı bizemi çok sıcak geliyor bilmiyorum..Lakin allahtan annem Çınarcıkta da bizde onun yanına kaçıyoruz....
Çınarcığı bilen bilir..Temiz havası,taşlimanı,kum plajları sıcak insanları ile içinizi sıcacık yapar...
Biz bu sene çok kaldık..Ve hemen bu sıcaklardan kaçıp tekrar gitmeyi düşünüyorum...
Çınarcık gündüz deniz,kum,güneş akşamda sahil,dondurma,cafeler,clublar çok eğlenceli...
Bir çocuğunuz var ise akşam çıkmak belki biraz zor olabilir ama yakınınız varsa çok eğlenceli bir hal alabilir...

Size önerim hafta sonları kaçabileceğiniz bir yer...Fotolarla sizleri başbaşa bırakayor ve sevgiler gönderiyorum:)

arkadaş grubu yaptık her gün aynı saat aynı yerde:)


hayko cepkin dövmesi diyor kuzucan bunlara:) 

nostalji lunaparkını oldum olası çok severim:)

havuz sefamız..

plaja yapılan değişik şeyler bazen çocuğunuzu sudan çıkarmak için etkili olabiliyor.....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder