15 Mart 2015 Pazar

KUZEY VE TİYATRO (İLK TİYATRO)

Uzun zamandır blog'a birşeyler yazmadığımı farkettim.Yazacak,anlatacak o kadar çok şey birikti ki ...
Artık hergün olmasa bile hafta da en az 1-2 yazı yazmayı planlıyorum :) İnşallah başarırım:)

Bugün size Kuzey'in tiyatro ile tanışmasından bahsedeceğim...

Kuzey ilk tiyatrosuna Okulu ile gitti..Hatta o gün okula gitmemişti çok hastaydı..Saolunsun Okul müdürümüz arayıp rica etti en azından okula gelmesin ama tiyatroya gelsin diye..Bizde 1 hafta felan Kuzey'in rahatsızlığından dolayı zaten evdeydik.Hem değişiklik olsun hemde öğretmenlerini ve okul müdürümüzün ısrarı üzerine koyulduk,Sadabad Sahnesine....

Ben arkadaşımla dışarıda bekledim yaklaşık 50 dk sürüyor Tiyatro zaten...Ben tabi ilk defa bir tiyatro'ya gittiği için içeride neler oluyor acaba diye dışarıda meraktan patlamıştım:)

Okulumuz saolsunlar bütün resimleri ve videoları bana yolladıkları için :) merakım bir nebzede olsa giderilmişti:) İlk defa bensiz bir etkinliğe gidiyordu..:)


İlk tiyatromuz Uğur böceği tiyatrosuydu.

Şimdilerde Kuzu arkadaşlarıyla bol bol tiyatro'ya gidiyor....Hem güzel ve verimli bir etkinlik oluyor.Hemde tiyatro kültürünü bir nebzede olsa benimsiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder